Cumu ponu i stranieri vene in Cina in 2022?

Recentemente, alcuni amichi m'anu dumandatu cumu si ponu i stranieri vene in Cina in 2022?A maiò parte di elli prima di stu prublema di covid, duie volte à l'annu, 4 à l'annu o ancu alcuni di elli stanu 120 ghjorni in Cina in un annu.Eccu i prublemi chì pudete bisognu di sapè.

Duranti l'epidemie, era difficiule per i stranieri di dumandà visa cinese, è ci hà pigliatu assai tempu per vultà in Cina.Eccu una breve descrizzione di i tipi di visa chì i stranieri ponu dumandà durante l'epidemie.

Prima, i stranieri chì sò stati vaccinati cù vaccini chinesi.Avà Singapore Tailanda Indonesia Malesia Dubai Pakistan Cina Hong Kong è Macao sò attualmente impurtati vaccini chinesi, ma a maiò parte di i paesi europei è americani ùn anu ancu impurtatu vaccini chinesi.Sè avete statu vaccinatu cù vaccini chinesi, pudete dumandà una visa di riunione cinese (visa Q1 o Q2), una visa d'affari cinese (visa M) è una visa di travagliu cinese (visa Z).

Siconda, i stranieri chì ùn sò micca capaci di riceve a vacuna chinesa ponu dumandà una visa cinese solu s'ellu scontranu e seguenti cundizioni:

Cundizione A:

I membri di a famiglia immediata di nazionalità cinese (genitori, nanni, mariti, figlioli) chì anu una seria emergenza medica in u paese, anu bisognu di furnisce certificati medichi pertinenti è altri documenti à l'Ambasciata Cinese, l'ambasciata serà basatu annantu à e circustanze specifiche di u paese. emissione di visa.

Cundizione B:

In u cuntinente cinese, ci sò imprese relativamente grande chì invitanu i stranieri à entre in u paese per l'affari, u cummerciu o u travagliu di ingressu.In questu casu, l'impresa deve dumandà à e lettere d'invitu Pu da l'uffiziu di l'Affari Esteri lucali è emette à i candidati stranieri, i candidati dumandanu visa in missioni diplomatiche è consulari cinesi à l'esteru.

Terzu: i naziunali coreani ponu dumandà direttamente per l'entrata di visa di travagliu di a Cina, ùn hà micca bisognu di vaccinazione in Cina, ùn esige micca l'imprese à dumandà in anticipu a lettera d'invitu Pu.

Se nessuna di e cundizioni sopra, pò aspittà solu finu à chì l'epidemie si stabilizza è a pulitica di visa di a Cina hè rilassata.A propositu, ancu ottene u visa, ma cù prublemi attuali, sill bisognu di 14 ghjorni di quarantena prima di ottene a liberazione finale in tutta a Cina continentale.

Quandu sparte questu cù i mo amichi, tutti ùn ponu micca accettà a quarantena di 14 ghjorni, è voi?

Spergu chì tutti i prublemi ponu esse megliu prestu, avemu più di 3 anni chì ùn andemu fora di a Cina.Mi manca u viaghju, soprattuttu u viaghju d'affari.

By Vivian 2022.6.27


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022