Cumu rimpiazzà u drenu di u bagnu di u bagnu

Precauzioni di rimpiazzamentu di u drenu di u bagnu di u bagnu
1. Prima di rimpiazzà udrenu di pavimentu, Avete bisognu di attentu à l'infurmazioni basi cum'è u pannellu è e specificazioni di taglia di u vechju drenu di u pianu in usu attualmente.A maiò parte di i bagni in casa sò 10 * 10 cm squaredrenu di pavimentus, è ci sò ancu 12 cm di scarichi tondi di u pianu;in quantu à a dimensione di i tubi di fognatura di u bagnu, u generale residenziale U diamitru di u tubu di fognaria hè di 50mm di diametru.Nota chì a dimensione di u pannellu di u pianu di fondu per esse rimpiazzatu deve esse uguali à a dimensione di u vechju drenu di u pianu.
Drain à pavimentu in ottone
2. Aduprate un cacciavite o altre arnesi per separà lentamente e junzioni trà u vechju pannellu di drenu di u pianu è i tile.Aduprate un viti à lama piatta per elevà u cimentu intornu à u drenu di u pianu, è dopu toccu u drenu di u pianu cun un picculu marteddu per separà da u cimentu.Pulite a strata di cimentu intornu à l'antica fossa di drenaje di u pianu.Nota chì u tubu di drenu deve esse tappatu temporaneamente per impedisce chì i detriti cadenu in u tubu di drenu.
3. Dopu a pulizia, scrape ciment putty around the back of the new floor drain that need to be replaced to make it firmly combined with the ground, clean up excess ciment, and clean up basura di terra.Prima di installà un novu drenu di pavimentu, u core di deodorante deve esse eliminatu per impediscenu a sabbia di cimentu è altre creazioni chì entranu in u core è affettanu l'effettu di l'usu;u pannellu di drenu di pavimentu di novu rimpiazzatu deve esse allinatu cù a tella di ceramica, è l'altitudine ùn deve esse più altu ch'è a tella di ceramica.Applicà cola di vetru o cimentu biancu intornu à ellu è asciucà.seccu;dopu a stallazione, stallate u core di deodorante di drenu di u pianu è mette nantu à a griglia;Hè ricumandemu chì u core di deodorante sia eliminatu è puliti una volta à u mese o più, l'effettu di l'usu hè megliu.
Drain à pavimentu in ottone
Cumu rimpiazzà u drenu di u bagnu di u bagnu
1. Installascarichi di pavimentu: Ci hè duie manere di aghjunghje drenaggi di pavimentu in i lochi induve ùn ci hè micca un drenaje di pavimentu: unu hè di elevà a terra è stende i tubi d'acqua, chì affettanu u drenaje;Scendendu per a custruzzione.
2. Aduprate a pipa di fognatura per rinfurzà u drenu di u pianu: hè utile per cambià u drenu di a bagnera o u drenu di u lavamanu in un drenu di pavimentu per a doccia.U prublema principali hè chì un tali pipa di fognaria hè in generale una pipa di 40 metri, è avà ci sò scarichi di pavimentu cù diametri chjuchi nantu à u mercatu.
3. Retrofit dreni di pavimentu magre: installate dreni di pavimentu magre (cù un segellu d'acqua di 1-2CM), è ùn ci hè micca prublema cù drenaje, ma l'altezza di u sigillo d'acqua ùn hè micca abbastanza, l'acqua facilmente evaporarà è l'odore torna. , cusì hè necessariu di friquintimenti riempia u drenu di u pianu cù l'acqua o aduprà un pannu umitu Cover per impediscenu l'evaporazione di l'acqua.A suluzione hè assai faciule, solu rimpiazzà u core di drenu integratu, ma pruvate, è certi ùn ponu micca inseritu.
4. Retrofit anticuscarichi di pavimentu: Avà parechji scarichi di pavimenti antichi in casa anu fallutu sigilli.S'ellu hè prublemu di rimpiazzà i scarichi di u pianu, ci sò parechje specificazioni di diametru di tubu senza sigilli d'acqua.Pudete inserisce direttamente in u drenu di u pianu per ghjucà un rolu di sigillatura.Fighjate à u drenu di u pianu.Per dimustrà, apre u drenu di u pianu è inserisci u core di drenu di u pianu.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022