Mostra HVAC & Kitchen è Bagno

Detail di u produttu

U 2023 HVAC & Kitchen and Bathroom Exhibition ISH in Francoforte, Germania hè tenutu da Messe Frankfurt, Germania.Stu ISH hè tenutu ogni dui anni.L'area di esibizione hè prevista per ghjunghje à 258,500 metri quadrati, u numeru di espositori ghjunghje à 1,87579, è u numeru di espositori è marche di mostra ghjunghje à 2,436.

ISH hè a principale mostra internaziunale di sanitarie, l'esposizione di l'annu 2023, hè una grande chance per tutti i fornitori è i cumpratori, cù i 2 anni sottu a situazione covid-19, e fiere sò state postponate o annullate, a chance di cummerciale era tamanta ma ancu aspra.

Per esse onesto, a maiò parte di l'espositori di fabbrica di Cina ùn ponu micca andà fora di a Cina per assistisce à l'esposizione, dà a pussibilità à i clienti grossisti lucali di espansione a so attività.Avà a bona qualità di u produttu è a dumanda di spedizione veloce era cusì impurtante.Questu hè i dui punti chì anu aumentatu quella proporzione enormosa di a so attività è uttene ancu un bonu prufittu.Ancu s'è u 7 volte più altu di u trasportu marittimu, è parechje volte di u trasportu di l'aria per i campioni, a compra hè sempre aumentata, cum'è a mo attività hè cuminciata à espansione cusì cusì.

 

Mostra HVAC & Kitchen and Bathroom (2)
Esposizione HVAC & Kitchen and Bathroom (1)

Facemu l'assistenza per i nostri clienti attuali 3 cù più di 10 anni, ùn pensemu mai di espansione a nostra linea di cummerciale, ma cù a situazione speciale avà, investimu a nostra nova linea di cummerciale, è hè successu, avà avemu qualchì novu. i clienti è pensemu à participà à sta fiera cum'è espositore micca visitatore, ma cooperarà cù u nostru cliente lucale da u Belgium.

Perchè avemu bisognu di un annu per preparà è cuncepisce qualchi articuli adattati cù u nostru cumpagnu di Belgium, dopu fà un articuli di bona qualità cù u magazzinu direttu d'Europa.

U mo cumpagnu hà ancu a so propria piccula fabbrica, questu hè statu investitu in uttrovi 2021, perchè cù l'altu costu di spedizione, alcuni articuli è travaglii anu da fà in u locu, risparmià tempu è esprime ancu costu.


Tempu di Postu: Mar-03-2022