Cosa hè un dispenser di sapone?

Distributore di sapone, cunnisciutu ancu com'è dispenser di sapone èdistributore di sapone, hè carattarizatu da un disinfettante automaticu è quantitativo di e mani.Stu pruduttu hè largamente utilizatu in i bagni publichi.Hè assai còmuda è igienica per aduprà sapone per pulisce e mani è altre igiene senza toccu.
Dispenser di sapone

Introduzione di u produttu
U dispenser di sapone generalmente include un rubinettu di uscita di liquidu fissatu nantu à a tavola, una buttiglia di liquidu di sapone situata sottu à u tavulinu, un mecanismu di uscita di liquidu per scaricate u liquidu di sapone da a buttiglia di liquidu di sapone, è un buttone di pressione per guidà u mecanismu di uscita di liquidu. Aspetta.In generale, u dispenser di sapone hè assuciatu cù u lavamanu è installatu vicinu à u faucet di u lavu.Quandu si stallanu udistributore di sapone, avete bisognu di verificà s'ellu u lavamanu hà un foru di dispenser di sapone, altrimenti ùn pò micca esse stallatu.
funzione di struttura
In termini di funzione, u dispenser di sapone pò esse divisu in duie funzioni: cù serratura è senza serratura.Hè più appruvatu di sceglie un dispenser di sapone senza serratura in stanze d'hotel.U bagnu di l'hotel pò sceglie di avè una serratura per prevene a perdita di sapone.
A dimensione di u dispenser di sapone.A dimensione di u dispenser di sapone determina a quantità di sapone chì pò esse tenuta, chì pò esse sceltu secondu i bisogni attuali di l'hotel.
Dispenser di sapone

risolve i prublemi
Se u dispenser di sapone hè statu inattivu per un periudu di tempu, un pocu di sapone pò cundensà in u dispenser di sapone.Se a quantità di sapone hè chjuca, basta cun l'acqua calda.Questu hà da restituverà u sapone à u liquidu.Se u metudu di sopra ùn hè micca fattibile, mette u sapone cundensatu Eliminate, aghjunghje l'acqua calda, è utilizate u dispenser di sapone parechje volte finu à chì l'acqua calda esce da u dispenser di sapone, chì pulisce tuttu u sapone.distributore di sapone.
Per piacè nutate chì a polvera è l'impurità in u sapone bluccà l'outlet di u liquidu.Se vi vede chì u sapone in a buttiglia interna hè deteriorata, rimpiazzà u sapone.
Se u liquidu di sapone hè troppu grossu, u dispenser di sapone ùn pò micca esse fora di liquidu, per dilute u liquidu di sapone, pudete aghjunghje un pocu d'acqua è agite prima di l'usu.
Dispenser di sapone

Quandu si usa u pruduttu per a prima volta, aghjunghje acqua pulita per scaricate u vacuum in l'internu.Quandu si aghjunghjenu a suluzione di sapone, a buttiglia interna è a testa di a pompa ponu cuntene acqua pulita quandu si usa u pruduttu per a prima volta.Questu ùn hè micca un prublema di qualità di u pruduttu, ma u pruduttu abbanduneghja a fabbrica.rimasti da ispezioni precedenti.
Dispenser di sapone

Cù a migliione di a tecnulugia di dispenser di sapone, u disignu di capacità ragiunate di i dispenser di sapone nantu à u mercatu pò fà chì u liquidu di sapone s'utilice in modu ragiunate in a durata di conservazione.Evite l'occurrence di cattivi appelli.Di sicuru, uttene ciò chì paghe per ogni centesimu.I distributori di sapone chì costanu decine di yuan sò esportati à i stranieri.S'ellu hè un locu high-end domesticu o un attellu high-end, per piacè pensate duie volte quandu sceglite un dispenser di sapone.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022